• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
    • نگارش و ارسال مقاله
    • ارزیابی مقاله
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • داوران شماره 17 پاییز و زمستان 1400
    • داوران شماره 16 بهار و تابستان 1400
    • داوران شماره 15 پاییز و زمستان 1399
    • داوران شماره 14 بهار و تابستان 1399
    • داوران شماره 13 پاییز و زمستان 1398
    • داوران شماره 12 بهار و تابستان 1398
    • داوران شماره 10 و 11 سال 1397
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = زهره صانعی مهری
تعداد مقالات: 1
تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به هویت ملی و هویت دینی

دوره 8، شماره 15، مهر 1399، صفحه 241-256

10.30497/edus.2020.239246.1392

زهره صانعی مهری؛ پری رزم ازما

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 428.94 K

علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • به منظور حفظ حقوق نویسندگان، مقالات دریافتی با سامانه مشابهت یاب "سمیم نور" تطبیق داده می شود. 1396-06-25

دسترسی به مقالات دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام  آزاد (OPEN ACCESS) است.

استفاده از مقالات این دوفصلنامه با ذکر منبع بلامانع است.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب