1. پیشایندهای بسترآفرین رفتار فرانقشی در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم

دوره 3، شماره 4، بهار و تابستان 1394، صفحه 5-33

نیکو دیالمه؛ منا افضلی قادی


2. تبیین معنای زندگی بر اساس تصور از خدا و اضطرابِ مرگ در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

دوره 2، شماره 3، پاییز و زمستان 1393، صفحه 5-24

خدیجه ابوالمعالی؛ مهدی گودرزی


3. شیوه‌های آموزش بر پایه تفکر در نهج ‏البلاغه

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 5-23

مرضیه اکبری؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اعظم اکبری


4. الگوی ارتباط والد ـ فرزند، مدل نظری فرزندپروری بر مبنای هستی‌شناسی و انسان‌شناسی اسلامی

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1392، صفحه 5-39

فریبرز باقری


5. کاربست مؤلفه های حوزة توزیع تربیت اقتصادی در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آموزه های اسلامی

دوره 3، شماره 5، پاییز و زمستان 1394، صفحه 5-20

زهره موسی زاده؛ فائزه عظیم زاده اردبیلی؛ فاطمه صنعتی


6. بررسی عوامل موثر در شکل گیری سبک های فرزند پروری در خانواده های شهرستان اندیمشک

دوره 4، شماره 6، بهار و تابستان 1395، صفحه 5-26

جمیله علم الهدی؛ مهوش میری


7. تدوین الگوی منابع انگیزش اخلاقی در قرآن (‌بر اساس تفسیر المیزان)

دوره 4، شماره 7، پاییز و زمستان 1395، صفحه 5-20

فاطمه وجدانی


8. واکاوی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد: گامی به سمت روان‌شناسی هنجارمدار (توحیدی)

دوره 5، شماره 8، بهار و تابستان 1396، صفحه 5-33

محمد جهانبخت؛ فریبرز باقری


9. مطالعه مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی اسلامی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 5، شماره 9، پاییز و زمستان 1396، صفحه 5-36

مرضیه دهقانی؛ فاطمه سلیمانی؛ محدثه فرجی


10. تبیین اهداف برنامه درسی «مدرسه شاد» بر اساس آموزه‌های اسلامی

دوره 6، شماره 10، بهار و تابستان 1397، صفحه 5-30

مرضیه دهقانی؛ نیکو دیالمه؛ سکینه خوش صفت


11. کاربست مؤلفه های مدیریت جهادی در سازمان های آموزشی

دوره 6، شماره 11، پاییز و زمستان 1397، صفحه 5-27

زهره موسی زاده؛ سوسن کشاورز؛ فرشته مقدم


12. «مدرسه صالح» کانون تحقق حیات طیبه با تأکید بر جامعه محلی

دوره 8، شماره 14، بهار و تابستان 1399، صفحه 5-25

10.30497/edus.2020.74740

مریم برادران؛ زهرا سادات نیری پور


13. مبانی و آثار تربیت انسان منظم از منظر فلسفۀ تعلیم و تربیت قرآن بنیان

دوره 7، شماره 13، پاییز و زمستان 1398، صفحه 5-21

10.30497/edus.2020.74747

شیرین رشیدی


14. ظرفیت های برنامه درسی در مواجهه با تعلیم آموزه های دینی با الهام از رویکرد زیبایی شناسی

دوره 7، شماره 12، بهار و تابستان 1398، صفحه 5-24

10.30497/edus.2019.74765

داود طهماسب زاده شیخلار؛ جمیله علم الهدی


15. بررسی و نقد چهارچوب نظری طرح کرامت در دورة دبستان

دوره 3، شماره 5، پاییز و زمستان 1394، صفحه 21-53

محمد حسنی


16. بازخوانی دیدگاه پژوهشگران معاصر به تعلیم و تربیت مبتنی بر جنسیت: مدل تناسب، تعادل و تکمیل

دوره 4، شماره 7، پاییز و زمستان 1395، صفحه 21-44

سیده فاطمه موسوی؛ غلامرضا دهشیری


17. مرور سیستماتیک عوامل مؤثر بر مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان با تأکید بر نقش مدرسه

دوره 7، شماره 13، پاییز و زمستان 1398، صفحه 23-57

10.30497/edus.2020.74912

زهرا احمدی زمانی؛ اکرم گودرزی؛ نیکو دیالمه


18. تحلیل محتوای قرآن کریم بر اساس مفهوم تفکر انتقادی

دوره 2، شماره 3، پاییز و زمستان 1393، صفحه 25-49

فرامرز محمدی پویا(بیجوند)؛ اکبر صالحی


19. رابطه سبک‌های درون‌سازی مذهب و انسجام خانواده در گروهی از دانشجویان متأهل دانشگاه شیراز

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 25-42

مهدی رحیمی؛ محمد مزیدی؛ مریم زارع


20. اهداف، اصول و روشهای تربیت عاطفه «غم و شادی» از منظر صحیفه علویّه

دوره 7، شماره 12، بهار و تابستان 1398، صفحه 25-43

10.30497/edus.2019.74779

سیدحمیدرضا علوی؛ مراد یاری دهنوی؛ حمیده قطبی نژاد


21. سازمان یادگیرنده، راهکار تربیت نیروی انسانی دانشی مورد پژوهی: مدارس اسلامی غیرانتفاعی دورة متوسطة دوم

دوره 4، شماره 6، بهار و تابستان 1395، صفحه 27-50

فاطمه صغری شفیعی؛ مریم برادران حقیر


22. نقش توحیدگرایی در تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبائی(ره)

دوره 8، شماره 14، بهار و تابستان 1399، صفحه 27-51

10.30497/edus.2020.75368

حسن نجفی؛ محمدصادق دهقان؛ محمدحسین قنداق سازان


23. ارتباط رهبری فضیلت گرا با یادگیری سازمانی: تبیین نقش واسطه ای استقلال شغلی معلمان

دوره 6، شماره 11، پاییز و زمستان 1397، صفحه 29-51

سیروس قنبری؛ اصغر اسکندری


24. تأثیر آموزش قرآن کریم بر بهبود شیوه‌های مقابله با فشار روانی در نوجوانان

دوره 6، شماره 10، بهار و تابستان 1397، صفحه 31-46

صادق تقی لو


25. دلالت‏های تربیتی مفهوم قرآنی"شاکله" بر اساس رهیافت علامه طباطبایی در تفسیر المیزان

دوره 3، شماره 4، بهار و تابستان 1394، صفحه 35-57

سکینه سلمان ماهینی؛ احد فرامرز قراملکی